Mijn verhaal!

Stel je voor: je hebt je eigen leven, alles wat jij altijd had gedacht voor altijd zo te zijn. En die vertrouwde omgeving verandert plots helemaal. 

Mijn eigen geschiedenis!


Geschiedenis in de ruime zin van het woord is alles wat in het verleden heeft plaatsgevonden. Als jullie mijn blog willen lezen en begrijpen, is het misschien wel goed dat jullie mijn eigen verhaal wat beter leren kennen! 

Afbeelding kan het volgende bevatten: 2 mensen, inclusief Grace Vasconcelos, lachende mensen
Hoe is een Brasiliaanse ook Belgische geworden is?Mijn toegangsticket die nog altijd geldig is: de liefde!! 
Waarom? 
Naar mij zinnig antwoord op die vraag ben ik nog steeds op zoek!


Waar het allemaal begon!
Op een kerstmis avond, waarop mijn zus en ik onderweg naar Argentinië waren, zaten we in een vliegtuig die bijna leeg was. En toen was ook een Belg op reis die toen in Argentinië woonde. Zo is die Belg ons gids daar geworden in Buenos Aires, vanaf het begin van dat reis en tot nu toe. En hij is nog steeds mijn gids, maar nu in België.

Mijn prachtig gezin nu!
Na 10 prachtige jaren samen zijn we nu een gezin van vier. Onze twee kinderen: een zesjarige jongen en een driejarig meisje. En onze hond vervolledigt ons gezin.



Bronnenlijst:
Geschiedenis. (z.d.). In Wikipedia. Geraadpleegd op 17 april 2020, van https://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis.

Reacties