Het begin van mijn blog!

Welkom aan boord.

Seja Bem-vindo! – SOU FARMACÊUTICO, POSSO AJUDAR?
Aangezien mensen dynamische wezens zijn, besluit ik dat een blog hebben een zeer actuele methodiek is om een mijn gedachtegoed en visie openbaar te beschrijven op deze blog.

De dagen van de coronavirus-isolatie, is voor mij een heel nieuwe situatie. Ik heb de huidige stilte rondom mezelf graag. Thuisblijven als hoofdmaatregel vind ik een must!
Tijd zat heb ik jammergenoeg niet. Ik vul de tijd nu graag met dingen die ik graag doe en zie wel wat de dag me te bieden heeft. Ik besteed heel graag mijn tijd aan kwalitatieve activiteiten. Maar wat is dat dan, kwalitatief?



Kwalitatieve bezigheden
Het houdt me vaak bezig: wat is nu net kwalitatief voor mij?
Ik zeg het niet regelmatig, maar ben nooit gestopt om na te denken waarover dit nu concreet gaat voor mij.
Kwalitatief betekent voor mij iets waarin ik mijn tijd gestopt heb, iets die de moeite waard is.

Waarom kies ik net voor dit onderwerp?
Ik moest mezelf herontdekken: als studente, als mama, als echtgenote, als dochter, als Brasiliaanse en uiteindelijk dus ook als Belgische.
Herontdekken zeg ik door mijn keuze om terug gaan studeren in een land waar ik zelf nog veel over moet leren. Ik studeer nu Sociaal Werk.
Het ontdekken in mijn leven heeft mij naar hier geleidt. Ontdekken is voor mij de start van mooie, nieuwe verhalen. Het heeft me geleidt naar mijn nieuwe thuishaven.



Dus ik zou zeggen: WELKOM AAN BOORD VAN MIJN ONTDEKKINGSSCHIP!




Reacties